Plannen en organiseren

Praktijkvoorbeelden plannen en organiseren :

  • Effectieve planning.
  • Stelt prioriteiten. Op effectieve wijze doelen en prioriteiten bepalen en benodigde acties, tijd en middelen aangeven om de bepaalde doelen te kunnen bereiken en werkt volgens plan.
  • Duidelijke doelen stellen.
  • Bijstellen van plannen en doelstellingen.
  • Tijd indelen.
  • Prioriteiten stellen.
  • Voortgang evalueren.
  • Informatie op juiste manier gebruiken.
  • Omgaan met conflicten.
  • Taken kunnen delegeren.
  • Resultaatgericht zijn.

Kennisbank

Welke competenties heb je nodig als consultant?

In dit artikel lees je alles over competenties die je moet hebben als consultant. Ontdek ze hier.

Wat zijn de manieren om beter te worden met Microsoft?

Microsoft is veruit het meest gebruikte besturingssysteem ter wereld.

IMPA (International Project Management Association)

IPMA-certificering is een stelsel waarbinnen projectmanagers zich op vakgebieden.