Loyaliteit

Definitie van Loyaliteit

Loyaliteit is de kwaliteit van trouw blijven aan iemand of iets, zoals een organisatie, team of set van overtuigingen. Het gaat om het consistent steunen en verdedigen van de belangen van de partij waaraan men loyaal is.

Prestatie-indicatoren voor Loyaliteit

  • Betrouwbaarheid: Het nakomen van afspraken en verplichtingen.
  • Integriteit: Het handelen op een eerlijke en ethische manier, zelfs als dat moeilijk is.
  • Betrokkenheid: Het tonen van inzet voor de organisatie en het helpen bevorderen van haar succes.
  • Samenwerking: Het werken aan het welzijn van het team en de organisatie.
  • Bescherming van reputatie: Het vermijden van acties die de reputatie van de organisatie kunnen schaden.

Kernkwaliteiten gerelateerd aan Loyaliteit

  • Betrouwbaar
  • Standvastig
  • Toegewijd
  • Verantwoordelijk
  • Loyaal

Vaardigheden gerelateerd aan Loyaliteit

  • Integriteit tonen
  • Samenwerking
  • Positieve houding behouden
  • Organisatiebewustzijn
  • Verantwoordelijkheid nemen
  • Relatiebeheer

Kennisbank

Welke vaardigheden heb je nodig als bedrijfsfotograaf?

Wil je weten welke vaardigheden een bedrijfsfotograaf moet beheersen? Lees dan snel verder en ontdek meer!

Wat is een vaardigheid?

Vaardigheden worden aangeleerd, ontwikkeld en verbeterd door middel van training, oefening en ervaring. Lees hier alles over vaardigheden.

Welke competenties heb je nodig als recruiter?

Jezelf als recruiter blijven ontwikkelen en versterken? Ontdek hier meer over welke competenties je nodig hebt als recruiter.